Boekpresentatie van Nijntje op fiets.

Gepubliceerd op: , door: OBS De Uilenburcht
Boekpresentatie van Nijntje op fiets.

Op obs de Uilenburcht en peuterspeelzaal het Speulhoeske in Beerta gaat wel heel iets bijzonders gebeuren.

Op donderdag 8 februari vindt de boekpresentatie van de nieuwste Groninger Nijntje plaats. Het boekje wordt door onze eigen Nijntje, aan de vertaler van het boek, Olav Vos, uitgereikt. Deze  zal het boekje  voorlezen aan de kinderen van de Uilenburcht en de peuterspeelzaal. Ook gaat hij nog een paar liedjes voor en met de kinderen zingen.

Donderdag na schooltijd is er voor de ouders en andere belangstellenden de gelegenheid om het boekje te kopen voor € 6.95 en te laten signeren door Olav Vos.

Vakantieoverzicht 2024-2025

Gepubliceerd door: SOOOG
De vakantieplanning voor schooljaar 2024-2025 is bekend.

SOOOG Magazine oktober 2023

Gepubliceerd door: SOOOG
Lees in het allernieuwste SOOOG Magazine, De Kindertalentenfluisteraar, Lessen van het speciaal basisonderwijs, ‘Andere ouders doen ook maar wat' en nog veel meer interessante art…