Erik Hulsegge leest voor in groep 5/6 van obs De Uilenburcht

Gepubliceerd op: , door: OBS De Uilenburcht
Erik Hulsegge leest voor in groep 5/6 van obs De Uilenburcht

BEERTA – In het kader van de Nationale Voorleesdagen heeft Erik Hulsegge vorige week in groep 5/6 van obs De Uilenburcht in Beerta voorgelezen.

Hulsegge is onder meer bekend van zijn verhalen bij De Noordmannen, iedere zondagochtend te beluisteren op Radio Noord. Ook bracht hij een aantal boeken (columns) uit.

Voor de gelegenheid had hij een verhaal, over Wendy en haar poëziealbum, geschreven. Hij las dit verhaal in het Gronings voor. Nadien werd er met elkaar ontbeten.

Nijntje
Donderdag, 8 februari komt er een nieuwe Nijntje in het Gronings uit. De uitreiking van het eerste boek, aan Olav Vos, vindt plaats op De Uilenburcht.

Nijntje

Vakantieoverzicht 2024-2025

Gepubliceerd door: SOOOG
De vakantieplanning voor schooljaar 2024-2025 is bekend.

SOOOG Magazine oktober 2023

Gepubliceerd door: SOOOG
Lees in het allernieuwste SOOOG Magazine, De Kindertalentenfluisteraar, Lessen van het speciaal basisonderwijs, ‘Andere ouders doen ook maar wat' en nog veel meer interessante art…