Zingen in de Tjamme

Gepubliceerd op: , door: OBS De Uilenburcht

Traditiegetrouw heeft het gelegenheidskoor van de Uilenbucht weer opgetreden voor de bewoners van de Tjamme. Vrijdag 20 december is het koor bestaande uit 45 leerlingen te voet naar de Tjamme gegaan. Eenmaal aar aangekomen kregen de kinderen iets te drinken. Toen de keeltjes waren gesmeerd kon het optreden beginnen. Dit jaar waren er ook een paar nieuwe liedjes ingestudeerd. Als laatste lied werd zoals ieder jaar Vrede is geboren ten gehore gebracht. Daarna hebben de kinderen, de bewoners van de Tjamme nog een zelfgemaakte kerstkaart overhandigd. Deze gaven op hun buurt weer een kerstbal aan de leerlingen.

Vakantieoverzicht 2024-2025

Gepubliceerd door: SOOOG
De vakantieplanning voor schooljaar 2024-2025 is bekend.

SOOOG Magazine oktober 2023

Gepubliceerd door: SOOOG
Lees in het allernieuwste SOOOG Magazine, De Kindertalentenfluisteraar, Lessen van het speciaal basisonderwijs, ‘Andere ouders doen ook maar wat' en nog veel meer interessante art…