Zingen in de Tjamme

Gepubliceerd op: , door: OBS De Uilenburcht
Zingen in de Tjamme

Als afsluiting van de Kerstperiode, is ook dit jaar weer een koor met kinderen van de Uilenburcht gaan zingen in de Tjamme.

De kinderen hebben de afgelopen periode in de klas goed geoefend en ook is het koor nog enkele keren bij elkaar geweest om de liedjes te zingen. Dit onder begeleiding van Marga Weinans en Geert-Jan Kluiter.  Er waren dit jaar zeven sfeervolle Kerstliedjes ingestudeerd. Om tien uur begon de uitvoering in de Tjamme. Er werd afgesloten met “Vrede is geboren” en daarna deelden de kinderen aan alle bewoners van de Tjamme nog een verrassing uit. Ook kregen de koorleden een verrassing van de bewoners van de Tjamme. Het was weer een waar feest. Foto's, gemaakt door Trijntje Timmer, van dit feest kunt u zien in de besloten Facebook groep van de school.

Vakantieoverzicht 2024-2025

Gepubliceerd door: SOOOG
De vakantieplanning voor schooljaar 2024-2025 is bekend.

SOOOG Magazine oktober 2023

Gepubliceerd door: SOOOG
Lees in het allernieuwste SOOOG Magazine, De Kindertalentenfluisteraar, Lessen van het speciaal basisonderwijs, ‘Andere ouders doen ook maar wat' en nog veel meer interessante art…